hellomaddyhellobaby.blogg.se

En tjockis på tjocken - mitt liv som rund & gravid 25-årig tjej i en liten & tråkig men fin stad i söder tillsammans med min sambo & två norska skogisar.:><3

22.11.12

Publicerad 2012-11-22 10:19:00 i

God morgon!
 
Det är såå tråkigt väder ute, det är mörkt som på kvällen i vår lägenhet, lite deppigt faktiskt. Man vill inte behöva tända alla lampor och ljus redan på morgonen? Nej, lite sol hade varit trevligt, för en stund åtminstone..
 
Varit en bra natt, förutom att jag måste upp och kissa sådär sex gånger.:o Alltid haft en liten blåsa, men nu är det ju ganska extremt, haha. När man är uppe och far så vaknar ju bebis och då går det inte så lätt att somna om när man lagt sig igen, det är ett väldigt bök i magen.:) Ibland tar lillen nästan andan ur en, men det är ju ändå underbart.
Sen alla dessa drömmar! Jisses, visst att jag har en väldig fantasi och alltid haft massa knasiga drömmar, men detta slår allt. Varje gång jag somnar om efter ett toabesök så drömmer jag något nytt. Det är mardrömmar, tokiga drömmar, roliga drömmar, verkligt, mindre verkligt osv. Haha, man är helt snurrig när man vaknar på morgonen. Åh, dessa hormoner. Är dem inte härliga.^^ 
 
Idag ska jag åka hem till mamma en runda, var några dagar sen jag var därute, så det ska bli mysigt. Min mamma är både det och en av mina bästa vänner, vi har en väldigt bra och nära relation och det är jag såå tacksam och glad för. Vi träffas ofta och gör vi inte det så pratar vi länge, flera gånger per dag i telefon eller både och.:)
Vi har en uppfödning tillsammans av norska skogkatter, och nu hoppas och tror vi att det kommer kattungar lagom till nyår, så spännande! Det är hur mysigt som helst med dessa små fluffbollar, oemotståndligt såklart.:D
 
Nehe, nu får jag väl påbörja mitt mission med att ta på strumpor för dagen, det har blivit ett stoort projekt, hehe.
Jobbigt att böja sig ner, man tappar andan och det känns som man klämmer ihop magen och bebis, inget skönt alls. Sen är jag så noga också, allt måste sitta på plats, så det tar en stund.;) 
 
Ha en bra dag!
Mitt lilla lejon Melvin, här 11 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela