hellomaddyhellobaby.blogg.se

En tjockis på tjocken - mitt liv som rund & gravid 25-årig tjej i en liten & tråkig men fin stad i söder tillsammans med min sambo & två norska skogisar.:><3

ruskväder, huu!

Publicerad 2012-11-25 17:52:00 i

Usch vilket skitväder det blev plötsligt! o mörkt 
som natten vid tre typ:/. lite småtråkigt.
 
Det var ett trevligt och mysigt kalas! Jättegott med exotisk planka, massa friska frukter och lätt kött. Unnade mig ett glas julmust också.. varför måste allt som hör julen till vara så nedrans gott?!;)
Det bjöds på tårta, glass och godis också, 
det var ju mindre nyttigt, men det orkade jag inte
äta särskilt mycket av, lika bra det.. 
 
Nu är vi hemma och ska nog se en film tror jag, 
ha det lite mysigt bara vi två och katterna. 
Man får passa på att njuta medan mannen är ledig, 
för det är inte ofta.. 
 
Måste se solsidan sen också, riktigt kul program ju:).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela