hellomaddyhellobaby.blogg.se

En tjockis på tjocken - mitt liv som rund & gravid 25-årig tjej i en liten & tråkig men fin stad i söder tillsammans med min sambo & två norska skogisar.:><3

Ljuvliga graviditet.♥

Publicerad 2012-11-21 15:04:00 i

Det är härligt att vara gravid! Jag bara älskar det. Sen har jag också gått igenom en del för att komma hit..
Men mer om det senare. Detta är mitt första inlägg och det ska inte kantas av negativitet. 
 
Är mitt inne i vecka 31 nu, (30+3) och jag försöker njuta varje dag! :)
Tycker det är underbart att känna bebis så mycket och nu är det mer än någonsin tidigare. Full fart i magen både på dagen och natten, ibland kan jag komma på mig själv med att ligga vaken och bara le åt mitt lilla busfrö därinne.
 
Att jag var en tjockis redan innan jag blev gravid har faktiskt inte varit så jobbigt för mig, inte än. Peppar, peppar. Klart att det inte är hälsosamt, men jag gör så gott jag kan för att både bebis och jag ska kunna må bra ändå. Min tanke är att jag ska skärpa mig ordentligt när bebis kommit ut, då ska kilona bort, i alla fall så mycket att jag själv känner mig nöjd. Det är väl det som är viktigast?..
 
Längtan är stor och varje dag är ett steg framåt, mot lyckan, som jag väntat på den.. ♥
                                         ♥ Melvin & Kleopatra 
Mina två charmiga pälsbollar, kommer alltid vara mina lurviga små bebisar. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela