hellomaddyhellobaby.blogg.se

En tjockis på tjocken - mitt liv som rund & gravid 25-årig tjej i en liten & tråkig men fin stad i söder tillsammans med min sambo & två norska skogisar.:><3

8 små veckor kvar.♥

Publicerad 2012-11-26 10:56:00 i

Måndag morgon. Nästan inte sovit något alls inatt, så kan det bli.. 
 
Men! Idag är jag ändå så glad för det är bara 8 små, ynka veckor kvar till BF.♥ Det kanske inte låter så himla lite, men jag vet hur fort tiden ändå går, och två månader kan ju verkligen springa förbi.. :) Hoppas dem gör det, för jag längtar så mycket, det går inte att beskriva! Jag och Alex pratar om detta varje dag, hur mycket som helst, undrar vad det är för en liten filur därinne i maggen;). Jag är så säker jag kan bli på att det är en pojke, känner det med varje fiber i min kropp, jag har en väldigt stark intuition och enligt mig själv lite av ett "sjätte sinne".. Faktiskt många som känner mig som håller med om det, då jag ofta kan säga saker som sedan händer.. Det stämmer ofta, när jag känner på mig något, ibland är det nästan otäckt.. hehe nejdå, det är mest roligt. Så jag tror väldigt mycket på en pojke hursomhelst, vilket nästan alla i vår omgivning håller med om. Men det återstår ju att se:). Känns dock som jag inte kommer tro på dem om de skulle säga att jag fått en flicka sen, eftersom jag är så helt inställd på en pojke. Jag skulle bli helt chockad! "Det där kan inte vara min bebis väl, den ska ju ha en liten snopp!":o hihi tokigt! Men den lille är så välkommen oavsett kön, det ska bli så mysigt och underbart! Bara h*n är frisk, allt annat får bli som det blir..
 
Måste bara berätta om en heltosig dröm jag hade för ett litet tag sedan, detta med drömmar alltså, haha! Passar så bra här nu när jag ändå babblar om kön.. :} 
Jag födde en fin liten pojke och sa till alla typ, "vad var det jag sa". Kom hem från BB med den lille och tyckte det var så härligt. Men varje gång jag skulle byta blöja så tyckte jag att snoppen krympte! Det var så lite åt gången, men jag såg det! Tiden gick och jag funderade varje dag över min lilla kille. Efter tre månader så var det en flicka jag bytte blöja på! Min bebis hade alltså bytt kön efter 12 veckor och jag blev knappt förvånad, jag tänkte, "typiskt sånt som händer mig".. hahah! Sen tror jag att jag vaknade, annars kanske den hade bytt kön igen efter ytterligare tre månader:p.
Hur kan man drömma så galet?! Ah just det, kallas hormoner;). Eller så är jag bara knäpp?
 
Nu ska jag köra Alex till jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela